close
تبلیغات در اینترنت
زیبایی اندام

موضوعات
خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

مطالب تصادفی
آخرین ارسال های انجمن عاشقانه az لاو
عنوان پاسخ بازدید توسط
1 376 amob07
0 282 amob07
5 358 amob07
0 304 tarane
0 269 tarane
0 202 tarane
0 183 tarane
0 384 admin
0 438 admin
0 406 admin
0 451 admin
لینک باکس سایت
درباره : زیبایی اندام ,
بازدید : 131 ♥ تاریخ : پنجشنبه 08 اسفند 1392 زمان : 1:21 ♥

کاهش وزن,کم کردن وزن,لاغر شدن

تغییراتی ساده برای کاهش وزن
تغییرات ساده در وعده های غذایی روزمره می تواند به شما کمک کند تا بتوانید وزن خود را کاهش داده و اندام دلخواه خود را بدست آورید.
مضرات اضافه وزن بسیاری را به تفکر واداشته و به نوعی مسئله مبارزه با چاقی را به یک تجارت پرسود تبدیل کرده است. بسیاری از مردم با صرف هزینه های بسیار زیاد سعی در لاغر شدند دارند در این مطلب ما با راه هایی ساده و ارزان برای کاهش وزن آشنا می شوید.





برچسب ها : کاهش وزن , کم کردن وزن , لاغر شدن ,
نویسنده : آ تــنــانظر بدهید ()
درباره : ورزش , زیبایی اندام ,
بازدید : 178 ♥ تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392 زمان : 19:16 ♥

پیلاتس با صندلی برای سفت کردن عضلات شکم
با این شش تمرین که همراه با یک صندلی انجام می گیرد عضلات شکم خود را سفت کنید. استفاده کردن از یک صندلی راه خوبی برای درگیر کردن عمیقترین عضلات شکم شما می باشد، اما سعی کنید که از یک صندلی محکم استفاده کنید که جایی تکیه داشته باشد و حرکت نکند.

 

پیلاتس ورزشی است که به شما قدرت و انعطاف می بخشد ، البته فراموش نکنید که نکات ایمنی را برای این تمرینات رعایت کنید و همانطور که گفته شد از یک صندلی که به جای محکمی تکیه دارد استفاده کنید.


این تمرینات توسط کیت ریچ طراحی شده ، او مربی تناسب اندام در لس آنجلس است ، آموزش های او بسیار اثرگذار و محبوب هستند ، همانطور که می دانید پیلاتس تاثیر زیادی در قدرت و استحکام عضلات دارد ، با تمرینات زیر می توانید عضلات شکم خود را سفت و محکم کنید:


۱ - کار را با نشستن روی لبه صندلی شروع کنید. در این حرکت استخوان دمبالچه ( لگن ) شما روی لبه صندلی قرار میگیرد و سپس از پشت به صندلی تکیه داده و ران را به سمت بالا هدایت کنید، مطمئن شوید که تعادلتان بهم نخورد . برای تنظیم کردن وضعیت تعادل بدن روی صندلی کمی جابجا شوید تا جای مناسبتان را پیدا کنید. بعد از یافتن ثبات روی صندلی می توانید کار را شروع کنید.

 

سفت کردن عضلات شکم,تمرینات شکم,ورزش

 

ادامه مطلب...





برچسب ها : تمرینات ورزشی برای سفت کردن عضلات شکم+ تصاویر , سفت کردن عضلات شکم , تمرینات شکم , ورزش ,
نویسنده : آ تــنــانظر بدهید ()
درباره : ورزش , زیبایی اندام ,
بازدید : 121 ♥ تاریخ : دوشنبه 02 دي 1392 زمان : 15:25 ♥


آب کردن چربی شکم,بهترین ورزش برای شکم,تقویت عضلات شکم

بهترین ورزش برای شکم
lز آنجایی که بسیاری از شما، مایل به کوچک کردن شکم خود به روشهایی صحیح هستید و قطعا تا حالا سوالاتی نیز در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده است، ما قصد داریم در این مطلب، به آنها پاسخ دهیم:
 سوال اول:
آیا می‌توان عضلات بالا و پایین شكم را جداگانه ورزش داد؟
ممكن است اینطور به نظر برسد كه شما می‌توانید عضلات بالا و پایین شكم را جداگانه ورزش دهید. اما حقیقت این است كه نمی‌توانید قسمتی از یك عضله را جدا از قسمت دیگر منقبض كنید. تحقیقاتی بر روی نحوه ی فعال شدن عضله شكم ،‌ در حركت دراز نشست انجام شده و نشان می‌دهد كه در دراز نشست معمولی ، شما ممكن است كشش و انقباض بیشتری در قسمت بالای عضله ی مستقیم شكمی‌احساس كنید.

 

درست است كه فیبرهای عضلانی كه در قسمت بالایی این عضله قرار دارند ، هنگام انجام درازنشست ساده كوتاهتر از فیبرهای پایینی می‌شوند ، اما در واقع كل عضله در هنگام حركت فعال است.
هنگامی‌كه شما درازنشست معكوس یا دراز نشست با بالا آوردن لگن و پاها را انجام می‌دهید ، برعكس می‌شود و كشش و انقباض ، را بیشتر در  قسمت پایینی عضله مستقیم شكم احساس می‌كنید. اما در این حالت فیبرهای قسمت بالایی عضله هم منقبض می‌شوند و فعال هستند.

ادامه مطلب...





برچسب ها : بهترین ورزش برای شکم , آب کردن چربی شکم , تقویت عضلات شکم ,
نویسنده : آ تــنــانظر بدهید ()

اطلاعات
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • اعضای آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 13

  • عضو شوید
  • ارسال کلمه عبور




  • آمار مطالب
    کل مطالب : 533
    کل نظرات : 61

  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 70 نفر
  • باردید دیروز : 101 نفر
  • بازدید هفته : 171 نفر
  • بازدید ماه : 2,370 نفر
  • بازدید سال : 21,079 نفر
  • بازدید کلی : 457,511 نفر
  • ورودی امروز گوگل : 0 نفر
  • ورودی گوگل دیروز : 1 نفر

آرشیو
تبلیغات متنی